Wednesday, September 2, 2015

Yoochun's Manager shares a photo with Rambutan!Yuchun



[PHOTO]  #justdoit #셀스타그램 #ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
instagram.com/p/67Ea4XM0p3fhFi6QWXFjR7z1s5NfeIVg6IeNA0
[TRANS] #justdoit #sel[ca]-stagram #ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Sources: moon.j.h via lira6002 + JYJ3


Luv's note: Like artist like manager XDDD Yoochun is surely loved by all people around him

No comments: